Despre blog


Bucataria vesela este un loc drag mie si familiei mele, caci aici gatim, testam, improvizam, apreciem gusturile bune, ne bucuram impreuna de biscuitii in forma de braduti sau omuleti, ne amuzam sa impaturim sarmalele sau sa taiem un aluat cu colt pentru cornulete, facem haz de nereusite. Oh, da, destule. Oare profesionistii nu au ars in viata lor nici o clatita? Nici maca una?🙂 Poate o sa ne raspunda vreunul vreodata, daca ajunge sa se rataceasca pe aici😉

Fiti siguri ca aici sunteti intotdeauna bineveniti si ca veti primi un sort si un cutit de legume. Caci ma astept ca prin bucataria mea sa treaca, in general, oameni practici, care se simt bine facandu-se utili.

In timpul petrecut in bucatarie discutam despre culinare, dar nu numai, caci sunt atatea lucruri interesante despre care putem vorbi pana fierbe ciorba sau se coace foaie de placinta pe care am dat-o la cuptor. Imi doresc sa nu-mi petrec viata fara a o lua in seama si vreau sa impartasesc cu voi, dragii mei, ganduri si experiente.

Veniti deci daca vreti sa vorbim despre lucrurile simple, care ne fac viata frumoasa, despre cele lipsite de orice artificii, menajamente, despre naturalete. Despre cei dragi, despre iubire, despre familie, despre copii. 

Lasă un răspuns

