Sandvis frantuzesc


Cam in orice cafenea frantuzeasca gasesti o varianta a croasantului sau a sandvisului. Bineinteles ca varianta pregatita acasa este chiar mai buna, pentru ca poti folosi ingrediente din belsug! Astazi va propun un sandvis satios si super gustos.

Ingrediente (pentru 1 sandvis): 2 felii paine proaspata (de orice fel; painea de casa e si mai buna), 100 g cascaval ras, 1 felie de  sunca nu foarte subtire, 1 lingura unt, sos preparat in casa.

Preparare: Sosul se prepara amestecand 1 lingura smantana cu 1 lingura maioneaza si cu 1 lingurita mustar. Cu acest sos se unge prima felie de paine peste care se presara apoi jumatate din cascavalul ras, se aseaza felia  sunca, peste restul de cascaval, restul de sos si a doua felie de paine. Se preseaza usor sandvisul, pentru ca feliile de paine sa se lipeasca putin intre ele. Intr-o tigaie se topeste untul, fara sa se arda si se prajeste sandvisul in el, putin pe ambele parti. Ideea mea de decorare: rosie si ceapa verde. 

Foamea-i cel mai bun bucatar. Pofta buna! Fames est optimus coqus. Bon Appétit!

STIATI CA…

…Mustarul este cunoscut in cel putin 7  sortimente de baza?

Mustar dulce – se face din boabe de mustar deschise la culoare. Este ideal pentru sosuri si pentru a da gust salatelor.

Mustar mediu iute – este mustarul de masa, facut din amestec de boabe deschise si inchise la culoare. Este foarte bun la frigarui, carnati.

Mustar iute – este facut aproape numai din boabe maronii.

Mustar Dijon – specialitate de mustar veche, iute, care se prepara amestecandu-se in must.

Mustar Colman – specialitate de mustar foarte fin si iute, realizat din combinatia a doau feluri de boabe.

Rotisseur – facut din boabe macinate mare. Este Ideal pentru a fi pus pe friptura, sau pentru sosuri picante rafinate.

Mustar bavarez – boabele macinate mare se incalzesc cu zahar, primind astfel aroma de caramel. Este bun pentru diverse feluri de carnati.

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. miha spune:

    foarte bun sandwich-ul puiu, numai ca l-am facut in sandwich-maker. am sa incerc si asa cum ai facut tu, in tigaie, poate ca e mai bun.
    prajiturica aia mititica cu frisca arata delicioasa, dar pare mult de lucru…:(

    1. Gabriela spune:

      Da, sandvisu (n.a. imi place sa scriu acest cuvant in lb. romana;) are o alta savoare prajit putin in unt incins in tigaie, incearca si ai sa vezi.
      Sa stii ca prajiturica e simpla tare. Stiu ca gemenii tai sunt mici inca si nu te pot ajuta, dar sunt si cuminti si sigur iti vor da timp sa pui la cuptor o astfel de piscota;)

  2. Ovi spune:

    Imi ploua in gura! te pup si astep o invitatie la mic dejun, picnic sau cina cu specific frantuzesc. Poate reusesti sa ne incanti si cu un mic video la una dintre retetele tale fantastice.

    1. Gabriela spune:

      Multumesc mult, Ovi. Esti invitat deja!:)…tu sa filmezi, eu sa gatesc si dupe…mancam;)

  3. Bucataria lui Dodo spune:

    E fain. Fac si eu😀

    1. Gabriela spune:

      Super. Sunt sigura ca-ti va iesi super gustos. Sa-mi spui cum a fost…

  4. Vasile spune:

    Arata bine, aproape ca miroase bine ….. pe sirma, cine imi face si mie unul?

    1. Gabriela spune:

      pe sirma, poti considera ca deja ai si mancat unul;))) „Gonzales”…merci mult!

  5. Retete spune:

    Eu am mancat asa ceva cand am fost la Paris. Arata exact ca acolo! Felicitari🙂

    1. Gabriela spune:

      Bine ai venit pe blog si…multumesc!

    2. Gabriela spune:

      multumesc mult de aprecieri! si eu apreciez retele tale.

Lasă un răspuns

