Vine vara…, bine-mi pare…


Daca e vara … concediu sa fie!

…Am decis: momentele dinaintea plecarii in concediu au ceva magic; dintr-odata simti cum te cuprinde un val placut de emotie la gandul ca ai inainte cateva zile de relaxare si distractie, exact asa cum iti imaginezi tu. Cu cateva zile inainte, incepe a.m.r.-ul zilelor ramase pana atunci. Urmeaza momentul impachetarii bagajului, cand incepi sa calculezi: n zile – n underware (suna mai bine in engleza:), n tricouri, palaria si ochelari de soare, crema cu factor de protectie, costumul de baie, pantalonii scurti, rochia si papucii de plaja, sandalele cu toc si o rochita pentru o seara in oras, cosmeticele, salteaua de apa (pentru piscina), mingea;…faci liste si listute, scoti la imprimanta hartile cu destinatia. Sunt momente de bucurie pe care le impartasesti, obligatoriu (nu fii egoist!), cu cel/cei dragi… Renunti apoi, pe rand la parte din bagaj: „las’ ca stau mai mult in costumul de baie si in rochia de plaja…nu am nevoie de n tricouri; si ce rochie de oras?…doar o sa fie un bistro pe plaja; – atata fandoseala!…cosmetice? ok, dar le puteam lua si de acolo; factor de protectie?!, intreab-o pe bunica: ea a folosit vreo crema in concediile ei?…pastreaza regula: dimineata bronz, la amiaza rozi, seara bere vezi!” ( stiu, nu prea are rima. Nu am avut timp sa o caut…cum de ce? nu  v-am zis: sunt ocupata cu bagajele:).
Da, plecam in vacanta! Avem planificat un concediu impreuna cu familia. Am inchiriat o vila de vacanta cu piscina, undeva la Mediterana, pe Costa Blanca. Suntem cu totii entuziasmati. Anul acesta este anul in care parintii nostri vor contoriza primul zbor cu avionul. Nu va spun ce emotii au ei!
La intoarcere, voi pune aici si cateva fotografii. Dar, sa nu vorbesc acum despre intoarcere pentru ca nici nu am plecat…; acum sunt atat de bucuroasa, exact ca intr-o seara de vineri cand incepe weekendul si te gandesti ca va tine trei zile. Scurta lamurire: eu intotdeauna numar si vinerea, sa-mi dea 3 zile:)!
Bun…! Concediu placut si voua! Sa ne revedem cu bine!

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Gabriela spune:

    Voi cum v-ati planificat/facut concediu?

Lasă un răspuns

