Au inflorit corcodusii…


A venit primavara! Stiu ca multi dintre voi veti spune ca ea a venit mai demult si eu nu tin sa va contrazic, ci doar sa va spun ca aici -la munte- abia de vreo saptamana a inceput sa-si arate cu adevarat fata, draguta de ea! Am asteptat-o cu atata infrigurare, ca niciodata parca. In sfarsit a trecut iarna. A fost o iarna grea. Bine ai venit, Primavara!

Si pentru ca am asteptat-o atat de mult, am sa ma bucur de ea cum stiu eu mai bine!

Ati trecut vreodata pe langa pomii infloriti, fara sa va fie atrasa atentia? Nu pot sa cred! Eu una sunt fermecata pe loc de aroma lor, la cea mai mica adiere printr-o crenguta  inflorita de tei, de cires sau de corcodus.

Am avut bucuria de a petrece Sarbatorile Pascale alaturi de famile, la sat. Corcodusii erau infloriti! Ce minune! Ce desfatare! Am stat ore-n sir sa-i privesc si sa le adulmec aroma.

Intr-una din diminetile mai ploioase, mama mi-a readus zambetul pe chip cu o crenguta micuta de corcodus, asezata langa cescuta cu cafea.

In cele ce urmeaza, va las sa va bucurati si voi putin de florile de corcodus!

Si… pentru ca tot a venit primavara si toata natura renaste, va daruiesc cateva fotografii cu flori de primavara. Sper sa va aduca numai bucurie in suflet!

 

 

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Elena spune:

    multumim de cadou…minunate flori ai adus in casa mea, odata cu sosirea primaverii, Gabriela!

    1. Gabriela spune:

      @Elana: cu drag…

  2. geanny spune:

    O primavara frumoasa tuturor!

Lasă un răspuns

