Cuvinte sarace…despre mine


M-am nascut intr-un orasel dintre vaile muntilor, intr-o zi mohorata* de noiembrie… Contrar celor care credeau ca voi fi la fel*, una dintre bucuriile vietii mele este sa-i vad fericiti pe cei din jurul meu, chiar daca asta ar insemna ca eu sa fac pe bufonul. Nu e atat de usor de realizat, precum s-ar crede…Dar, ce e usor? Am crescut intr-o familie responsabila; parintii m-au invatat sa fiu la fel, iar experientele vietii m-au facut sa fiu, din ce in ce, mai „constienta de mine”. Nu am primit nimic de-a gata si a trebuit sa muncesc pentru fiecare lucrusor pe care l-am obtinut. Sunt obisnuita sa-mi fac planuri pe termen mediu sau lung, e mai greu cu cele pe termen scurt. Deciziile nu se iau atat de usor, nu in cazul meu! Eu trebuie sa analizez!
Am invatat ca trebuie sa am o abordare optimista asupra vietii, …ca si cum totul mi s-ar cuveni!;) Mult prea paguboasa mi-ar fi o alta abordare. Asa ca, mi-am luat dreptul de „a-mi alimenta sobconstientul” cu chestii pozitive.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Cristina spune:

    Citesc ca iti doresti sa vezi/faci oamenii fericiti si imi dau deja seama ca esti un om minunat!

    1. Gabriela spune:

      Multumesc mult pentru aprecieri. Esti prea buna!

Lasă un răspuns

