Home made bread


Astazi am facut prima mea paine de casa. Deci, prima! Nu iau in calcul datile in care doar am crezut ca am facut paine, dar de fapt am tinut doar de castronul in care mama framanta aluatul.
Parca mi-a venit dorul de painea calda din copilarie. Dintr-odata am stiut ca vreau o felie de paine aburinda pe care sa intind un cub de unt, inainte de a o savura. Si de aici nu a mai durat mult pana cand mi-am satisfacut pofta, mai exact 1: 30 minute, din care 15 minute pregatit, 30 minute lasat la dospit si 45 minute pentru copt.
Cate ceva despre paine. Nu am facut reteta clasica de paine, ci o paine cu verdeturi: patrunjel din abundenta si putin tarhon. Hmmmm, aburinda si decilioasa!
 
Foamea-i cel mai bun bucatar. Pofta buna! Fames est optimus coqus. Bon Appétit!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Anonymous spune:

    Ce bine arata! cred ca a fost f. buna! YO

  2. Gabriela spune:

    A fost ”yammy”. Pufoasa si aburinda. Cand am taiat-o, calda fiind inca, toate aromele ierburilor (verdeturi) s-au activat. Plusul a fost dat de coaja putin crocanta.

Lasă un răspuns

