Pe patine


Aseara am fost la patinoar. Cred ca au trecut mai bine de 15 ani de cand practicam sportul acesta la un nivel onorabil. La acea varsta puteam, de fapt, sa fac cam tot ceea ce visam, nu conta cat de mult risc implica acel lucru, cat de greu accesibil sau de inabordabil parea.
Chiar daca mai cadeam si atunci in incercarea mea de a dovedi ca e adevarata vorba ”perseverenta-cheia succesului”, era totul atat de usor, iar eu parca alunecam pe gheata, pluteam calauzita de niste picioare dibace.
Ei, nu la fel a stat treaba si ieri; ieri m-am urcat pe patine (apropos si alea inchiriate, nu cele mai bune si nici pe masura picioarelor mele) si …..totul imi fugea de sub picioare…a fost aproape umilitor; fiind o persoana autocritica, pot spune cu sinceritate ca a fost deplorabil; nici nu vreau sa-mi mai caut scuze care tin de gheata care era departe de a fi practicabila, de patine s.a.m.d. Experienta de ieri s-a soldat cu un mic hematom la genunchiul drept.
Oricum farmecul iesirii nu poate fi contestat, chiar si cu toate aceste peripetii; a fost si o parte  foarte frumoasa, cand am putut patina amandoi, tinandu-ne de mana. A fost pentru prima data cand eu si iubitul meu am avut aceasta ocazie.
Dupa ce ne-am saturat de ”scalambaieli pe gheata”, am fugit, impreuna cu niste prieteni, sa ne incalzim cu cate un ceai sau vin fiert (fiecare, dupa preferinta). Una-peste alta, a fost o zi minunata, care s-a incheiat cu o seara ”fabuloasa”.
Ma gandeam astazi: cat de frumos si delicat este ”dansul pe patine” pe care il urmaresc uneori la tv, cu sufletul la gura; isi merita numele de ”artistic”; nu-i asa ca pare atat de simplu cand il urmarim din fotoliu?!
Ma simt datoare sa specific (pentru cei care au crezut macar o secunda ca ar fi posibil ): Nu, cazatura mea nu a fost rezultatul unei incercari esuate a unui triplu axel cu dublu tulup; daca ati crezut asa, inseamna ca voi va uitati prea mult la tv; asa ca, data viitoare: ne vedem pe gheata!
Morala: Nu ezita sa-ti urmezi micile pasiuni, chiar daca uneori doare!

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Gabriela spune:

    15 years? Oh, My God, already????:((

Lasă un răspuns

