Eu cu cine votez?


Mottoul zilei:
De ce aveti nevoie cand vedeti trei politicieni bagati pana la gat intr-o groapa cu ciment? De inca putin ciment. (Michael Rafferty, ziarist american)
Asteptam ziua de 22 Noiembrie 2009, pentru a-mi face datoria civica, aceea de a vota!
Zic datorie pentru ca nu mai este pentru mine un drept, atata vreme cat votul e zadarnic, campania nu e democratica, candidatii nu au scrupule si nu auzi altceva, cat e ziua de mare, decat de frauda electorala, de candidatul cutare care a lovit un copil, de candidatul cutare, ce nu este un bun familist, de candidatul cutare, un independent care ii sprijina pe pedelisti, pentru a se razbuna pe pesedisti si alte asemenea…
Deci, in dimineata zilei de 22, ma intrebam si eu ca si cetateanul turmentat a lui Caragiale: ”Eu cu cine votez?!..si asta fara a gusta nici macar vreo picatura din vreo licoare ce-ti ia mintile;)
Ma rog, a trecut si ziua aceea…am votat! si acum asteptam turul doi. Asteptam? Asteptati-l! ca pe mine nu ma mai scot astia din casa doar pentru a vota, ca de fiecare data: ”cu raul mai putin rau, dintre doua rele”.
Nu ma intelegeti gresit, inca mai exista in mine o parte, mica ce-i drept, care va incurajeaza pe voi: Mergeti la vot pe 06 Decembrie! pe cine si cum votati, voi stiti cel mai bine, iar – intre timp – eu imi caut un job in Australia! Si pana gasesc unul, ma amuz cu programele tv de campanie si cu textele si imaginile ce circula pe net.
Mostre dintre cele mai amuzante, vedeti mai jos:

Lasă un răspuns

