Nu face nimic….


Cum te simti, tu, oricine ai fi, cand – la un moment dat, iti suna telefonul, si dupa ce raspunzi, afli ca la celalalt capat al firului se afla o persoana pe care abia daca ai intalnit-o in viata ta de 2 ori si care…? voi continua intrebarea aceasta putin mai tarziu. Cred ca oricine a auzit, cel putin o data in viata lui, expresia: „aparentele inseala”. Despre aceasta persoana din intamplarea mea chiar nu stiu sa zic prea multe si nici nu sunt persoana care sa emita pareri daca nu cunoaste. Atat cat ne-am vazut noi, e cat se poate de limpede ca nu a fost timp suficient sa ne cunoastem. Imi facusem totusi o parere si puteam spune, daca ma intreba cineva, ca am avut o discutie placuta impreuna. Dupa cateva luni de la acea discutie si o scurta revedere (doar cat sa ne salutam) primesc un telefon… …Revin deci…cum te simti cand din senin se naste o discutie telefonica nedorita, neasteptata, neintemeiata? Eu? Ce simt eu? Consternare…atat! Am intrebat de cateva ori: „si totusi, care este scopul acestei convorbiri?” La capatul celalalt al firului nu auzeam decat o voce a unei persoane care parca traia niste spasme si care chiar daca a inceput conversatia cu „te rog sa ma ierti pentru deranj”, nu putea sa fie coerenta si ma acuza de furtul, de fapt de asumarea unei idei. O idee care putea fi a oricui, inclusiv a ei sau a mea (cum a si fost de fapt, dar nu-mi asum merite deosebite pentru asta ca doar nu am brevetat-o). Dar poate ca voi face si lucrul asta, tocmai pentru a nu mai fi deranjata la telefon! Nu vreau sa mai cunosc deloc asemenea persoane, mult prea imprevizibile pentru asteptarile mele si pentru stilul meu de viata, atat de simplu si previzibil. Raman totusi consternata la gandul ca cei mai multi indivizi din ziua de azi sunt atat de frustrati incat nu se mai pot controla. Mare pacat! Iar ca raspuns la: „scuza deranjul”, raspund de aceasta data: „Nu face nimic, nici macar placere!”

Lasă un răspuns

