EA este cea pe care o iubesc


…Imi vad parintii imbratranind si parca timpul trece din ce in ce mai repede… Adeseori, imi doresc sa fiu cu ei, sa petrec cat mai multe zile aproape de ei. Imi vine sa fug, la fiecare sfarsit de saptamana, sa le bat la poarta si sa-i imbratisez, sa-mi incarc astfel bateriile si sa-mi impac inima care sufera de dorul lor. Timpul a trecut atat de repede… Parca ieri, am fost copil si EA imi mangaia crestetul si ma saruta de noapte-buna!. Am avut o copilarie fericita. Si chiar daca uneori sufeream din cauza ranilor de la genunchi, care erau -dupa cum ne zicea mama atunci- semne de buna purtare, totul trecea mai usor cand ochii EI albastri imi zambeau. Astazi, Mama m-a sunat dupa ce am iesit de la stomatologie, unde suferisem o extractie. Mama a simtit tot timpul. Cand am fost langa ea (era mai simplu, imi vedea ochii si stia/doar Ea stia), cand eram departe la facultate, tot timpul…a simtit! Nici macar ea nu a putut explica acest sentiment. Cred ca legatura dintre copil si mama lui este atat de puternica incat nici nu poate fi explicata. Poate intr-o zi voi fi si eu mama si poate atunci voi intelege mai bine ce nu am inteles copil fiind! Imi aduc aminte din copilarie, ca eu si fratele meu o asteptam cu sufletul la gura sa se intoarca de la munca. Mereu ne aducea cate ceva: o asteptam in prag Ce ne-ai adus, mami?. Apoi guritele noastre de copii o acopereau de sarutari. Ea ne zambea, ne saruta si ne daruia cate ceva. Atatea as vrea sa scriu despre Mama mea, dar cuvintele nu cred ca pot cuprinde maretia sentimentelor ce i le port. Mi-e dor de tine, MAMA!

Lasă un răspuns

