Azi am pierdut…


Azi am suferit o pierdere materiala(?!?) importanta… De o luna de zile m-a chinuit o durere de masea, intr-un mod insuportabil. Mi-am tratat aceasta masea, care era sanatoasa, dar dadea mari dureri, din cauza ca avea o infectie la radacina. Am tot sperat ca, intr-un fel sau altul, tratamentul isi face efectul, dar..nu, din pacate. Durererile ma trezeau noaptea. Astazi nu am aflat nici o noutate, am auzit doar ceea ce de fapt stiam: fiecare persoana are un anumit prag de suportabilitate. Cat de mic sa fi fost al meu, daca am suportat (asa cum am suportat) durerea, o luna de zile, in speranta ca se va intampla sa nu ma mai doara intr-o zi? Atat a fost de mic sau mare acest prag, pana azi, pana azi, cand -asa cum ziceam la inceput- am suferit aceasta pierdere: mi-am extras maseaua. Pierderea este cu atat mai importanta cu cat, in aceasta viata, sigur nu mai imi creste alta. Aceasta intamplare mi-a adus aminte de una de anul trecut, cand tot pe partea de jos a maxilarului, dar partea dreapta de data aceea, am avut o problema asemanatoare. Molarul de 6 sau 12 ani, probabil ca ultimul, imi dadea dureri si senzatie de dinte inalt si dentistul de la acea vreme, mi-a spus ca maseaua este sanatoasa, dar gingia este grav afectata si ca, in acest caz, exista doar 2 alternative: 1-operatia gingiei sau 2-extractie. Asa cum e de imaginat, am ales varianta de cel putin 15 ori mai ieftina si mai rapida. Acum, la nici 2 ore de la extractie, e prematur sa stiu cum o sa ma simt (inca sunt sub influienta anestezicului), dar nu-mi ramane decat sa sper ca gata!…cu durerea!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. valy spune:

    O zi frumoasa iti doresc!

  2. gabriela spune:

    Multumesc mult! Asemenea!

Lasă un răspuns

