Our party (briefing)


Si-a gasit perechea Sufletul Tau

Intr-o ingemanare plina de culoare.

Minunat esti tu, Minunata eu 

Viata noastra va fi armonie si soare!

Dedicatie speciala pentru sotul meu.

Copyright Gabriela®

/ 6 Iunie /

Dupa zile si saptamani in care am strans emotii si diferite pareri, a venit si ziua mult asteptata, a petrecerii de nunta, o zi deosebita intru ‘ totul! Chiar daca conditiile meteo anuntate nu erau tocmai favorabile, NOI am fost norocosi, din nou;) si am avut parte de o vreme grozava. Nu a trebuit, deci, sa schimbam nici macar data sedintei foto. A venit seara si odata cu ea si invitatii, care nu s-au lasat asteptati. Niste oameni minunati, atat voi scrie despre acestia aici, pentru ca altul este subiectul acestor randuri. Petrecerea noastra, Da! Ocazie cu care am sarbatorit dragostea ce ne-o purtam unul altuia! Totul a fost la inaltimea asteptarilor! Iar noi am dansat si ne-am distrat cum nu am fi crezut ca se poate la propria nunta! Fiecare fotografie evoca dragostea ce ne-o purtam, entuziasmul si placerea cu care am organizat acest eveniment! Sa fie intr-un ceas bun!
P.S. Fotografiile pot fi vazute in Album de nunta

Lasă un răspuns

