Mai citim vreo carte?!…


Imi aduc aminte, cu nostalgie, cat de pasionata eram de lectura,….inca din timpul scolii primare. Nu eram eu, pe vremea aceea, foarte selectiva, era suficient sa aud despre o carte ca e buna, pentru a sta apoi nopti intregi sa o termin. Ma amuz acum cand imi amintesc cum aduceam aproape de pat lampa de veghe, la care citeam pana se iveau zorile. E adevarat ca preocuparile adolescentei mele imi lasau totusi timp suficient si pentru cele mai simple placeri, cum era lectura. Da, asa e, m-am obisnuit sa dau vina pe timp pentru toate Nerealizarile mele: „Nu am timp!”. Faptul ca nu am mai citit atat de mult si de intens, ca in adolescenta, ma face sa ma simt ca si cum „as tine in brate un mare Esec”, la acest capitol. Pentru toate neputintele noastre, ne-am obisnuit sa ne cautam motive. Dar de cateva saptamani, mi-am promis sa nu mai dau vina pe timp. M-am gandit eu ca trebuie sa existe o solutie si pentru asta! A fost necesar sa-mi reorganizez timpul! Acum imi fac timp si pentru lucrurile care imi fac MIE placere: sa fac o baie relaxanta in loc de un dus rapid, sa citesc o carte, sa ascult muzica, sa dansez, sa fac sport, sa ma plimb cu bicicleta, sa scriu pe blog, sa comunic cu pietenii mei! Am redescoperit deci, placerea cititului! Si cred ca acesta va redeveni un bun obicei. Asa ca, iata ce va propun si voua: seara, inainte de culcare, stingeti televizorul (daca nu cumva l-ati si dat afara din dormitor) si…cititi o carte! cititi ce va face voua placere!
Apropos, stiati ca potrivit ultimelor cercetari in domeniu, s-a demonstrat ca televizorul din dormitor nu face deloc bine vietii de cuplu?;) (ha, ce noutate!) si pe langa acest lucru, nici nu prea mai ai ce vedea la TV… Dar astea sunt alte subiecte de blog, poate le voi dezvolta altadata?!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. claudia spune:

    Gabriela, sunt intru totul de acord cu tine. Exact acelasi lucru il fac si eu, citesc seara, dupa ce imi adoarme prichindelul. Problema e ca de obosita ce sunt adorm dupa 2-3 file…

    1. Gabriela spune:

      @ Claudia: bine ai venit pe blogul meu!
      Inteleg ca ai un bebe (sa creasca mare!), deci inteleg ca esti obosita:). Avand in vedere circumstantele, e tare bine ca reusesti sa citesti cele 2-3 pagini:)) Pupici

Lasă un răspuns

