La multi ani!


Inca de cand a inceput, stand in bratele mamei, sa descifreze primele siluete, i-am zambit… Aveam putin peste trei anisori, nu eram nici eu mai inalta decat marginea patutului, dar ma uitam, printre zabrelele acestuia, la fratiorul meu.
„16 iunie” este ziua in care D-zeu mi-a raspuns rugamintii mele de copil de a avea un fratior! Am crescut impreuna, invatand ce e bine si ce e rau! Am trecut impreuna prin atatea momente vesele si uneori prin unele mai putin vesele, dar care ne-au intarit, ne-au facut sa devenim responsabili! Am impartit frateste chiar si o singura bomboana pe care o primeam la scoala atunci cand ii cantam „La multi ani!” vreunui coleg! Am ras si am plans unul pe umarul celuilalt, am povestit si ne-am sfatuit de fiecare data cand am simtit nevoia! Acum, suntem mari, atat de mari incat uneori uitam sa mai devenim copii… Suntem doi oameni responsabili, fiecare pe drumul lui, dar inainte de toate… suntem Frati! Astazi, acel copil implineste 31 de ani! Te iubesc, fratele meu drag si iti urez tot binele din lume! LA MULTI ANI!

Lasă un răspuns

